Regulamin

REGULAMIN CENTRUM STOMATOLOGII

 

 

1. Godzina wizyty nie zawsze jest godziną przyjęcia, bardzo prosimy o wyrozumiałość w sprawie opóźnień.

 

2. Wysokość opłat za usługi medyczne została ustalona przez Zarząd Spółki.

 

3. Stawki za usługi medyczne  umieszczone są w cenniku na stronie internetowej oraz są dostępne w wersji papierowej w gabinecie. Cennik jest ogólnodostępny dla każdego pacjenta.

 

4. Prosimy o zachowanie spokoju i nie zakłócanie pracy personelu medycznego.

 

5. Pacjent zobowiązany jest potwierdzić swoją tożsamość poprzez okazanie dowodu osobistego bądź innego dokumentu.

 

6. Pacjent zobowiązany jest odwołać wizytę osobiście, telefonicznie, poprzez aplikację lub SMS najpóźniej dzień przed umówioną wizytą

 

7. w przypadku braku kontaktu z pacjentem wizyta zostaje automatycznie anulowana.

 

8. Nieodwołanie wizyty skutkuje adnotacją w karcie pacjenta oraz wg cennika w przypadku potwierdzenia i nie przybycia na wizytę pacjent ponosi opłatę w wysokości 200 zł.

 

9. Rodzice i opiekunowie odpowiadają prawnie i materialnie za szkody wyrządzone przez dzieci.

 

10. Leczenie pacjenta poniżej 16 r.ż. wymaga zgody rodzica lub opiekuna ustawowego. Dzieci poniżej 16 r.ż mają obowiązek przebywania na terenie placówki  tylko pod opieką osoby dorosłej, która odpowiada prawnie i materialnie za nieletniego pacjenta.

 

11. Personel nie odpowiada  za rzeczy pozostawione w korytarzu.

 

12. Prosimy o stosowanie się do zaleceń personelu dotyczących zasad higieny oraz BHP.

 

13. Celem wizyty endodontycznej oraz chirurgicznej poprosimy o wpłatę zadatku w wysokości 200 zł - wliczonej w koszt wizyty - w przypadku nieobecności na wizycie zadatek przepada.

 

14. Regulamin określa organizację procesu udzielania świadczeń zdrowotnych przez Centrum Stomatologii Pomorska, Centrum Stomatologii Ursynów oraz Centrum Stomatologii Tarczyn.

 

 

 

DLA DOBRA I ZDROWIA PACJENTA ORAZ PERSONELU PROSIMY O PRZESTRZEGANIE WYŻEJ WYMIENIONYCH PUNKTÓW REGULAMINU

 

Historie naszych klientów
  • Naprawdę przyjazne miejsce. Usuwanie ósemek zawsze mnie przerażało, ale jednak okazuje się, że to nic strasznego. Jeszcze raz dziękuję za profesjonalne podejście i opiekę :) (Translated by Google) A really friendly place. Removing eights ha...
    Katarzyna W
  • Kanałowe leczenie przeprowadzone chyba dobrze. W końcu ząb mnie nie boli a to najważniejsze. Dzięki! (Translated by Google) The root canal treatment was probably well done. After all, my tooth doesn't hurt, and that's the most important thi...
    Łukasz M
    Leczenie kanałowe
  • Byłam z dzieckiem, które nie przepada za takimi wizytami. Świetne podejście do dzieci, córka powiedziała, że chętnie wróci. (Translated by Google) I was with a child who does not like such visits. Great approach to children, daughter said s...
    Aneta R
    Wizyta z dzieckiem
  • Warto przyjść, moja córka 6l 4 zęby dała sobie wyleczyć, tak jej się podobało
    Agnieszka, mama Amelki, 6 lat
    Leczenie próchnicy
  • Od wejścia wita Cię przemiły i profesjonalny personel z recepcji,który ciepłą rozmową sprawił,że wieloletni dentofob zapomniał,że jest u stomatologa.Chirurg dr.Sobotka to magik,który wykonał dość dla mnie stresujący i niekomfortowy zabieg z...
    Dagmara M
    Wizyta
  • Cudownie. Ząb wyleczony, znieczulenie dobrze zadziałało. Nic nie czułem. Muszę przyznać, że tak ładnego gabinetu to jeszcze nie widziałem. Przemiła i przesympatyczna pani doktor.   Na pewno tu wrócę.
    Piotr, lat 45
    Leczenie próchnicy